H&M fashion by Stylomaniak.com

Temat: CITROEN JUMPER 2.5 TDI 97.r
MAM PROBLEM Z MOJA CYTRYNA NIE MA MOCY MAX PREDKOSC NA PUSTO 120 STRASZNIE KOPCI I MA PROBLEM WEJSC NA OBROTY GDY JEST NA LUZIE PRZY WCISNIECI PEDALU GAZU DO POLOWY Z RURU WYDIBTWA SIE TAKI JASNO NIEBIESKI DYM PALI OK 13 ON CO TO MOZE BYC?? PROSZE O POMOC BO NIE DAQ SIE TYM JEZDZIC A Z TEGO CO SIE ORIENTUJE TO TEN SILNIK NIE POWINIEN BYC TAKI ZAMULONY [size=9:][ Dodano: 12-11-2008, 5:50 ][/size:] CZASAMI JEST TAK ZE SAMOCHOD NORMALNIE PRZEZ CHWILE JEDZIE I MA KOPYTO ALE TO BARDZO RZADKO SIE ZDARZA

Źródło: forum.moto-portal.pl/?/index.php?showtopic=8665



Temat: Citroen Jumper 2.5TD brak mocy
Witam Panowie i Panie.Problem poważny gdyż mechanicy rozkładają ręce,mianowicie pacjent Citroen Jumper 2.5TD jeździł sobie rześko,z gracją przemierzał polskie oraz zagraniczne drogi, kopcąc przy tym sobie troszku,aż pewnego dnia,w trasie,po zgaszeniu silnika na 3 minuty celem załatwienia potrzeby fizjologicznej,autko odpaliło,aczkolwiek nierówno bardzo chodziło i całkowicie przestało kopcić, oraz dało się odczuć totalny brak mocy.Prędkość maksymalna jaką udało się z trudem uzyskać to 110kmh na prostej,pod górke ledwością udało się wycisnąć 30kmh.Po dojechaniu na najbliższy serwis zregenerowano i ustawiono wtryski,wymieniono pompę wtryskową na sprawną ustawioną na sprawnym silniku,zmieniono filtry,wyczyszczono sitko w baku,sprawdzono węże pod kątem obecności lewego powietrza,sprawdzono turbinę która jest jak najbardziej OK,ciśnienie na wszystkich garach po 27 atmosfer,rozrząd OK.Jedyna jakkolwiek zauważalna poprawa nastąpiła przy wymianie pompy wtryskowej,gdyż wtedy auto zaczęło minimalnie równiej chodzić,niemniej wszystko co zostało tu napisane i wymienione nie przyniosło żadnego efektu,auto po prostu nie ma siły jechać,z gazem w podłogę myśli godzinę czy się rozpędzić,zauważalny jest totalny brak kopcenia(wcześniej kopciło zdrowo, przy gazie w podłogę).Może wy dacie mi jakąś wskazówkę,szczegół który pomijam,jakąś istotną rzecz.Z góry dziękuje za okazaną pomoc i poświęcony czas.
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1365020.html


Temat: Citroen Jumpy (Scudo, Expert) Nawiew ogrzewania
Witam wszystkich. Mam problem z niedziałającym nawiewem w Citroenie Jumpy 98r 1,9TD. Na kostce zasilającej silniczek nawiewu (czerwony Przewód) mam pływające napięcie około 4V. Czasami pojawia sie pełne 12V i wtedy wszystko działa dobrze. Środkowy przewód- napięcie od 0V do 5V płynnie regulowane przez suwak, czyli wszystko tutaj jest o.k. Trzeci przewód, czyli masa też jest w pożądku. Oczywiście wszystko przy dziąłającym silniku.
Pytanie:
Skąd bierze się zasilanie? Z którego przekaźnika? Może ktoś ma schemat elektryki do tego auta?
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1473724.html


Temat: Citroen Jumper 2.2 HDI nie zapala
Witam serdecznie. Mam taki problem. Samochód Citroen Jumper 2.2 HDi. nie odpala, najpierw odpalał i gasł po paru sekundach, teraz wogóle. Brak napięcia na pompie niskiego ciśnienia. Nie mogę namierzyć przekaźnika tej pompy. Czy ktoś wie który to jest. Na stacyjce jest stały plus. Proszę o porady
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1563489.html


Temat: citroen jumpy 1.9d silnik dw8 licznik.
Witam. Mam problem w tym aucie ze wskazaniem paliwa i temperatury silnika. Temperaturę pokazuje za niską czyli ledwo ruszy z pola niebieskiego, przy ciepłym silniku. A paliwo oszukuje, czyli rezerwa zaczyna świecić zaraz po spadku poniżej pół baku. Mam pytanie czy te dwa wskazania mają ze sobą coś wspólnego, może przy liczniku jest jakaś część elektroniczna uwalona. Proszę o pomoc.
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1631132.html


Temat: Citroen Jumpy - problem z centralnym zamkiem
Witam
Mam mały problem. W moim Jumpy '99 1.9TD kompletnie już nie działa centralny zamek. Jak nabyłem auto to nie działal orginalny pilot a teraz kompletnie padło otwieranie auta z kluczyla i raz na X razy stara się zamknąć auto.
Cały sterownik centralnego zamka jest uszkodzony.
Zamiast tej centralki chciałbym wstawić autoalarm ze sterowanie C.Z.
Tylko nie mam pojęcia pod jakie kable się podpiąć. Do orginalnego C.Z. idą dwie kostki zółta i czarna.
Pomocy bo nic nie mogę z paki wydobyć
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1319439.html


Temat: Citroen jumpy 1.6 Benzyna + gaz problem z obrotami vol2
Witam
Mam problem z Citroen jumpy 1.6 przy przełączeniu na gaz automatycznie wchodzą wysokie obroty ( maksymalne). Po przełączeniu na benzynę brakuje średnich obrotów a na wolnych obrotach silnik nierówno pracuje.
Przepraszam za spam ale przez przypadek zablokowałem sam temat i teraz nie potrafię usunąć poprzedniego
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1425094.html


Temat: Problem z odpaleniem citroena jumpera 2.2 HDi
Witam
Wczoraj miałem nie miłą sytuacje,jechałem na prostej drodze i nagle zgasiło mi auto i od tej pory nie mogę go odpalić, sprawdziłem mechanike,dopływy wszystko jest jak ma być,silnik kręci.Przypominam że to jest citroen jumper 2.2hdi z 2006r firmowy który ma przejechane 480000km.
Prosze o pomoc
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1492656.html


Temat: Citroen jumper 1.9 D Brak mocy
Witam, mam problem z citroenem jumper 1.9d Kupilem go w takim stanie myslac ze sam sobie poradze z naprawa...brakuje mu mocy... Na prostej maksymalnie do setki, a pod gore max 60/h... Myslalem ze moze wtryski sa "zamulone;.. czy moze pompa, wiec wlalem plynu czyszczacego,. Jednak po przejechaniu prawie 500km, nie ma zadnych pozytywnych zmian.... jakie moga byc jeszcze przyczyny takiego stanu?.. ktos mi sugerowal ze moze pasek rozrzadu przeskoczyl o zabek...jak to moge sprawdzic?... czy sa jakies znaki do ustawiania rozrzadu?..prosze o rade....
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1522897.html


Temat: Citroen jumpy 1.9d DW8 Nie pali nie podaje paliwa na wtryski
Witam mam problem z moim citroenem jumpy. Mianowicie kreci kreci i nie pali
sprawdzalem czy podaje paliwo na wtryski ale niestety nie.
Sprawdzilem tez elektrozawor i dziala poprawnie wiec powinien podawac paliwo.
Dodam ze autko nie chcialo palic...po dolaniu paliwa odpalilo raz (chodziloi przez 20 minut) i od tamtej pory znowu nie chce odpalic. W baku jest ze 20 litrow.
Sprawdzalem tez czy filtr nie jest zablokowany i czy dobrze z baku ciagnie. Ciagnie elegancko tylko ze wszystko podaje do odplywu do baku...o co tu moze chodzic?z gory dziekuje.
Dodam ze pompa jest lucasa autko z 2001 roku...oczywiscie nie ma pompy w baku
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1601139.html


Temat: Ducato/Jumper problem z odpalaniem rano.
" />Witam , mam nastepujący problem. Posiadam Fiata Ducato 1995r z silnikiem 2.5D załoznym od Citroena Jumpera. A wiec niech bedzie ze to Jumper jest. Nie pytajcie dlaczego tak bo ja juz takie auto kupiłem . Ale nie w tym rzecz. Od jakiegoś czasu po dłuzszym postoju nie moge odpalić auta. Tak jakby nie dostawał paliwa. Nie pomaga nawet odpalanie na pych lub zaciąg. Udaje mi sie go odpalić po dośc długich perypetiach zawsze z rana. Niedawno wymieniłem akumulator na nowy a wiec chyba tylko dlatego jeszzce udaje mi sie go odpalić. Ale zwykle nastepuje to po kilkunastokrotym kręceniu rozrusznika. Czasem az akumulator czuje ze coraz słabiej juz kręci. Czasem sie nawet poddaje i zostawiam auto i jade osobowym załatwiac sprawy. Nie wiem co to moze byc , może pompa ?? jest moze taka w zbiorniku jakas dodatkowa ?? Czy moze to wina pompy paliwa tej przy silniku ?? Prosze o porady , mój mechanik rozkłada juz ręce i nie wie co to moze byc.
Źródło: bus-forum.pl/viewtopic.php?t=5303


Temat: Ginący płyn chłodnicy w Citroen Jumper.
" />Witajcie.Jeśli pisze swój temat nie w tej kategorii co potrzeba prose o zrozumienie gdyz jestem tu nowy.
Mam problem z moim jumperem 2,2hdi.Od jakiegoś czasu ginie mi płyn chłodniczy(chłodnica nowa bo stara zbutwiała).Nie ma żadnych typowych objawów na uszczelke pod głowicą,chodz byłem na warsztacie i sprawdzali uszczelke pod glowicą i wyszło na ich urządząnku że w zbiorniczku jest dwutlenek węgla i to by bylo jednoznaczne że uszczelka.Ale w dalszym ciagu nie daje mi to spokoju bo juz troche aut miałem i wiem jakie zachowania ma auto przy uszczelce.Dzwoniłem ostatnio do jednego gostka i powiedział mi że spaliny w zbiorniczku nieświadczą jeszcze o uszkodzonej uszczelce pod głowicą bo w tych jumperach jest tzw.chlodnica spalin/ogrzewacz spalin i jesli ona będzie uszkodzona to wyjdzie to samo że sa spaliny w płynie.Jeśli ktoś mial podobny przypadek lub wie jak sprawdzić tą chłodniczke to jestem zobowiązany bo juz nie mam siły na to auto.
Źródło: bus-forum.pl/viewtopic.php?t=8798


Temat: Skrzynia Citroen Jumper 2.5D Pomocy!
" />Witam wszystkich forumowiczow! potrzebuje od Was pomocy. Mam Jumperka 2.5D z 2001 roku. juz od miesiaca robie remont skrzyni. Polecialy wszystkie lozyska i uszczelniacze. Wszystko juz mam oprocz jednego lozyska na tylnym walku. Mecze sie z nim juz drugi tydzien bo nie moge dopasowac rozmiaru. Niestety oryginalne bylo tak zjechane,ze nie dalo sie odczytac zadnego numeru. Ze sciagnieciem wymiaru tez byl problem. Czy ktos moze ma schemat skrzyni do tego modelu z rozpisanymi czesciami? Moze mieliscie z tym juz do czynienia? Prosze o pomoc!! Pozdrawiam.
Źródło: bus-forum.pl/viewtopic.php?t=9164


Temat: Citroen Jumper 2,2 hdi 2007 - BRAK MOCY
" />Witam Koledzy
Od jakiegoś czasu - będzie już ze pól roku - mój Jumper jeździ na 75% mocy. W żadnym serwisie nie potrafią stwierdzić przyczyny. Czy któryś z Was szanownych Kolegów miał taki problem?
A ostatnio dodatkowo nie mogę odpalić auta gdyż po kilku sekundach gaśnie z uwagi niby zagotowany płyn chłodzący. Czy mógłby ktoś podrzucić mi jakiś namiar na super elektryka od Jumperów - serwis lub prywatny kontakt - elektryka w tym autko jest zupełnie do bani - a jakiekolwiek przewody, kabelki to chyba zrobione z papieru
Źródło: bus-forum.pl/viewtopic.php?t=10110


Temat: Problem Lexia V45
m Lexia v45Witam, mam taki dziwny problem ze swoją Lexią V.45 że nie mogę wejść w diagnostykę Citroena Jumper 2. Ciągle mi woła o numer OPR. Cokolwiek bym nie wpisał to nie przyjmuje i ciągle woła o ten numer. Na innych citroenach wpisze cokolwiek i przechodzę dalej tylko na tym nie chce. Miał może ktoś podobny problem?
Źródło: forum.cdif2.com/viewtopic.php?t=10584


Temat: Mrugająca kontrolka oleju Citroen Jumper 2005r
Witam koledzy auto jak w temacie mam problem z mrugającą kontrolką po przekręceniu kluczyków zaczyna migać kontrolka oleju i jeszcze jakiś czas po odpaleniu ,prawdopodobnie jest to inspekcja olejowa cdif nie widzi błedów i nie wiem czy można to usunąć ręcznie czy musi klijent jechać to skasować w serwisie z góry dziękuję za sensowne sugestie pozdrawiam
Źródło: forum.cdif2.com/viewtopic.php?t=12948


Temat: Citroen Jumpy 2008 wspomaganie i poduszki
Witam. Mam problem z połączeniem się z wspomaganiem w Jumpy, w spisie nie ma w ogóle wspomagania, próbowałem przez C4 Picasso, ale też nie łączy. Może ktoś wie przez jaki model jeszcze próbować? Gdzie znajduje się bezpiecznik wspomagania? Oczywiście nie działa i świeci kontrolka.
Następnie chodzi o poduszki, świeci kontrolka, błędy bez opisu U36B0 i U36A0.
Miałem go dziś tylko na chwile, w sobotę trafi na usunięcie tych usterek. Acha, może ktoś posiada schemat elektryczny tego wspomagania?
Źródło: forum.cdif2.com/viewtopic.php?t=13046


Temat: Citroen Jumper 2,2 HDI
Witam. Autko jak w temacie, rok prod. 2004, problem polega na tym że autko czasami gaśnie, jest problem z odpaleniem. Po paru minutach zapali i pracuje normalnie. Błędy: P0191 Obwód czujnika ciśnienia paliwa, P1671 Regulator prędkości obrotowej.

Błąd P1671 wyskakuje po tym jak po wyłączeniu zapłonu silnik jescze pracuje.
Bład P0191 wyskakuje po tym gdy silnik zgaśnie podczas jazdy lub podczas pracy na biegu jałowym

Gdzie jest czujnik ciśnienia paliwa??
Źródło: forum.cdif2.com/viewtopic.php?t=7827


Temat: Citroen Jumpy 2.0 HDI
" />Kupiłem w środę Citroen'a Jumpy 2.0 HDI 95KM 2000r. LONG

Samochód naprawdę super, paka minimalnie większa niż w T4. Komfort jazdy zdecydowanie przewyższa T4, samochód doskonale się prowadzi, jest bardzo cichy, ma bardzo dobrze wykończone wnętrze, nic się nie tłucze nawet na dołach. Lewarek od zmiany biegów doskonale umieszczony tylko biegi mają trochę za długie skoki.

Silnik jest największą zaletą tego auta Nawet jak jest zimny to praktycznie nie słychać go wewnątrz a na zewnątrz tylko delikatnie sobie klekocze. Nawet przy niskich obrotach nie przenosi drgań na budę, doskonale ciągnie od dołu tak ciężki samochód (1.45t). Elastyczność jest porażająca, na 5 biegu można jechać od 50 do 150km/h (VMAX). W sumie od 1500 obrotów ciągnie jak głupi, 1 bieg służy tylko do ruszenia z miejsca, po zmianie na dwójkę i mocniejszym dodaniu gazu następuje strzał i nagle na liczniku widnieje 50km/h Moje poprzednie TDI 90KM się chowa mimo że pracowało w znacznie lżejszym i mniejszym samochodzie (VW Caddy).

Nie przewoziłem nim (i raczej nie będę) ciężkich ładunków więc nie wypowiem się o jeździe pod obciążeniem.

"Dżampik" ma bardzo bogate wyposażenie, m.in. Webasto (ogrzewa kabinę, pakę i silnik), podgrzewane fotele, el. szyby/lusterka, ABS, wspomaganie, spryskiwacze reflektorów. Kabina oddzielona jest od paki bardzo fajną przegrodą (niemal nie słychać co się dzieje z tyłu).

Drzwi boczne oczywiście mają problem z zamkiem, trzeba kilka razy pociągnąć za klamkę żeby się otworzyły.

Paka obita jest ładną płytą od wewnątrz, u góry 2 spore lampy jarzeniowe (super sprawa). Podłoga wyłożona szorstkim materiałem (nic się nie ślizga).

Autko jeździło w Danii w firmie telekomunikacyjnej. Ma udokumentowany przebieg 67000km, jeździ na pełnym syntetyku 5w30. Miało nawet niedawno wymieniony olej i filtry (olej ma bardzo ładny brązowy kolor, widać że nie jest stary/przepracowany, filtr powietrza też jak nowy). Pozostało mi jeszcze wymienić rozrząd i oba koła pasowe (już je słychać). Wydech i elementy zawieszenia wyglądają prawie jak nowe, napewno są jeszcze oryginalne.

Mam nadzieję że samochodzik posłuży mi długo, mechanicy którzy go oglądali nie mogą się nadziwić że prawie 9 letni samochód jest w takim stanie
Źródło: bus-forum.pl/viewtopic.php?t=5697


Temat: Citroen Jumpy problem
" />Mam problem z Citroenem Jumpy. Do kabiny dostaje mi się woda. Sądzę, że problem tkwi w nieszczelnym podszybiu lub nawiewie. Jak mogę to dokładniej sprawdzić i jaki jest sposób naprawy? Czy ktoś może miał podobny problem? Z góry dziękuję i pozdrawiam.
Źródło: bus-forum.pl/viewtopic.php?t=10335


Temat: Problem z Zegarkiem. Pomocy.
" />Witam.
Od niedzieli jestem szczęśliwym posiadaczem Citroena Jumpy rocznik 2005 (grudzień). Do pełni szczęścia brakuje mi tylko prawidłowej godziny na zegarku (oczywiście mowa o cyfrowym).
I tu czas na moje pytanie.
Jak sie ustawia godzinę na tym zegarku??????
Źródło: beta.tuningforum.pl/viewtopic.php?t=104128


Temat: citroen jumper nalicza kilometry zaraz po włączeniu zapl
jumper 3.0 jtd 2004 r, witam serdecznie problem jak w temacie licznik bije km. zaraz po właczeniu zapłonu bezpieczniki ok impulsator przy skrzyni wypięty a km nadal lecą padł również wskażnik paliwa od czego zacząć ?
Źródło: forum.cdif2.com/viewtopic.php?t=13533


Temat: Citroen C25 , Peugeot J5 - opinie
" />Pozwole sobie skopiowac i mam nadzieje nikt za złe tego nie bedzie miał :

Tutaj możecie wyrazić swoją opinie na temat tego samochodu

Napisać co wam się w nim podoba/nie podoba wymienic wady/zalety tego samochodu

Zatem do dzieła

Bardzo proszę umieścić w swojej opini takie informacje jak :

Rok produkcji

Przebieg

Wersję silnikową




Pozwoliłem sobie załozyc taki temat odnośnie opini tych autek .

Silniki miały troche innej mocy jak w nowszych modelach Boxer i Jumper. Nie wpisałem Ducato poniewaz Ducato ma swoje jednostki napędowe i wsumie tylko tym sie róznią. Bracia z PSA mają te same jedenostki napędowe montowane w obu markach.


---------------------------------------------------------------------------------------------------------

A wiec zaczne od siebie:
Chciałem opisac je w działach Boxer i Jumper ale jednostki napędowe delikatnie zostaly zmienione. Pozatym i inne problemy występują gdzie indziej w tych modelach jak i w ich następcach .

Miałem Peugeota J5 , pomimo słabej blachy auto było niezawodne. Silnik grama oleju nie brał i przy przebiegu 330 000km nie były konieczne dolewki miedzy wymianami. Jedyna wada to silnik który mocą nie grzeszył i raczej na trasie był do spokojnej jazdy. Była to wersja Maxi blaszak , maksymalnie podwyzszona i maksymalnie przedłuzona. Głowna wada tego auta była taka ze blacharka leciała w oczach. Zapadł sie , resory wlazły do przestrzeni ładunkowej. Ale po remoncie blacharskim w 2000r auto nadal pełniło swoją funkcje auta dostawczego. Przez 200 000km w naszych rękach był tylko przegub wymieniony i reszta takich typowych materałów eksploatacyjnych czyli paski oleje , klocki. Auto bezawaryjne , nie do zajezdzenia mechanicznie , pod warunkiem ze wczesniej blacha nie sypnie sie i zwłaszcza wersja podwyzszona i przedłuzona nie zapadnie sie z tyłu .

a więc:

1988r.
340 000km
2,5 D (72KM)

Drugie auto to Citroen C25D , auto w wersji niskiej krótkiej. Mam go do dziś , model po liftingu juz (troche ładniejszy niz ten wczesniejszy z tą duzą atrapą ). Silnik moca nie grzeszy bo ma tylko 69KM ale za to niskie zuzycie paliwa w nim jest co w dzisiejszych czasach jest zaletą . Auto jest niemalze bezawaryjne , chyba dzieki starej konstrukcji silnika. Wada jak u poprzednika to słaba blacha. Lecą szczególnie progi które od strony podwozia są odkryte z otworami dzieki którym dostaje sie do nich błoto i woda co skutkuje szybką korozją . Ale jezeli dba sie o auto to takie problemy szybko nie wystepują , waryunkiem jest dobra konserwacja. Ogólnie auto nie do zajezdzenia mechanicznie , blacharsko to juz zalezy od właściciela. Silnik ma taki sam jak miałem w Berlingo z 1997r 1,9D. Nagrzewnica a właściwie sam silnik jest na łozyskach slizgowych co czesto powoduje piski i róznego rodzaju wydawane dzwieki. Czasem nie działają wszystkie szybkości przez to dmuchawy , ale taką samą nagrzewnice mam w Boxerze a wiec problem jest tam podobny .

a wiec:

1993r
około 85 000km
1,9D (69KM)

A wiec moze ktoś bedzie chciał takie cudo nabyc to sobie poczyta .
Źródło: bus-forum.pl/viewtopic.php?t=5485